Wenkbrauwen re-stylen
Onze specialistes zijn gespecialiseerd in het re-stylen van de wenkbrauwen d.m.v. epileren. Zij houden bij het epileren rekening met de vorm en uiterlijk van uw gezicht . Goed gestylde wenkbrauwen bepalen in grote mate uw uitdrukking. Laat daarom uw wenkbrauwen door onze specialistes epileren.
Een meer sprekende oogopslag
Dat een goed geëpileerde wenkbrauw veel kan doen voor het gezicht is duidelijk. Maar met de juiste kleur zal de oogopslag er nog sprekender door worden! Door het verven van de wenkbrauwen en de wimpers wordt de aandacht op de ogen gevestigd en krijgt het gezicht meer uitstraling.
Wenkbrauwen epileren
Epileren is het verwijderen van haar met inbegrip van de haarwortel met behulp van een pincet. De bedoeling is dat een haar langer wegblijft en niet als een stoppeltje terugkomt. Het gebeurt op plekken waar haargroei minder gewenst is zoals de wenkbrauwen. De haartjes kunnen na het epileren ook wegblijven, terwijl dit niet de bedoeling was. Met permanente make-up kunnen er weer, voor een paar jaar, haartjes getekend worden zodat de wenkbrauw weer een mooie vorm krijgt.
VERVEN VAN WIMPERS EN WENKBRAUWEN
Voor het verven van de wenkbrauwen en de wimpers wordt gebruikt gemaakt van verschillende kleuren en speciale verf voor dit proces. De meest gebruikte kleuren voor het verven van wimpers en wenkbrauwen zijn: zwart, zwart/blauw, bruin en lichtbruin. Het is belangrijk dat er goed gekeken wordt naar de persoon en wat bij diegene past om het mooiste resultaat te krijgen. Om te voorkomen dat de verf op de huid of in de ogen komt, wordt bij het verven van wimpers gebruik gemaakt van zogenaamde wimperblaadjes en huidbeschermingscreme. De houdbaarheid van de kleuren zijn per persoon verschillend, maar meestal zal de kleur na 4 tot 8 weken vervaagd zijn. Tegen die tijd zullen de wimpers en wenkbrauwen ongeveer hun oude vertrouwde kleur terug hebben. Ideaal voor op vakantie, want u hoeft geen make up te gebruiken om de wimpers en wenkbrauwen te kleuren.
Kwaliteit en veiligheid
KWALITEIT EN VEILIGHEID WENKBRAUWEN EN WIMPERS
Kwaliteit staat centraal in MH Kliniek. Er is een formeel kwaliteitssysteem, de kwaliteiten van artsen en medewerkers worden structureel getoetst en ontwikkeld en er vinden reguliere kwaliteitscontroles plaats. Vanzelfsprekend voldoen alle behandelfaciliteiten aan de eisen die hiervoor door de overheid worden gesteld en houdt MH Kliniek zich op alle fronten aan de voor haar relevante wetgeving. Naast ons eigen kwaliteitssysteem en de toewijding van onze medewerkers zorgt ook de Nederlandse wetgeving voor een kwaliteitsgarantie. MH Kliniek voldoet aan alle wetten en regels die vanuit de overheid opgelegd zijn.
KWALITEITSWET ZORGINSTELLINGEN
Deze wet verplicht klinieken om systematisch en structureel aandacht te hebben voor kwaliteit. Het beleid van een kliniek moet erop gericht zijn om verantwoorde zorg te leveren. Hieronder wordt verstaan dat de zorg doeltreffend en doelmatig moet zijn, patiëntgericht en afgestemd op reële behoeften. Iedere kliniek is verplicht om een kwaliteitssysteem te hanteren en jaarlijks een kwaliteitsjaarverslag uit te brengen.
WET BEROEPEN INDIVIDUELE GEZONDHEIDSZORG (BIG)
Deze wet stelt regels aan de beroepsuitoefening en heeft als doelstelling de kwaliteit van de beroepsuitoefening te bevorderen en te bewaken en de patiënt te beschermen tegen ondeskundig en onzorgvuldig handelen van beroepsbeoefenaren. Hiertoe zijn in de wet waarborgen opgenomen als titelbescherming, registratie, bevoegdheidsregeling voorbehouden handelingen en tuchtrecht. In MH Kliniek betekent dat, dat alleen BIG geregistreerde artsen en/of chirurgen die gecertificeerd zijn door de European Academy of Facial Plastic and Reconstructive Surgery werkzaam zijn.
WET OP DE GENEESKUNDIGE BEHANDELINGSOVEREENKOMST
Deze wet regelt een aantal rechten en plichten van de cliënt en de arts. Het recht op informatie over de behandeling is een van de meest belangrijke. De arts is verplicht om u te informeren over de aard van een behandeling, de in acht te nemen leefregels na de behandeling, over de mogelijke risico’s, de alternatieven en de te verwachten resultaten. Verder staan in deze wet onder andere beschreven het recht op inzage in het medisch dossier, de vereiste toestemming voor de behandeling en het recht op privacy en geheimhouding.
WET KLACHTRECHT CLIËNTEN ZORGSECTOR
Deze wet verplicht klinieken een formele regeling voor de behandeling van klachten te treffen. Bij de klachtencommissie kan een klacht worden ingediend tegen een zorgaanbieder over een gedraging van hem of van voor hem werkzame personen. De commissie behandelt de klacht op basis van een klachtenreglement dat aan de patiënt ter beschikking gesteld moet worden. MH Kliniek heeft zich om optimale kwaliteit te bieden en garanderen via Enface kliniek aangesloten bij de klachtenregeling van het UMC St Radboud.
Voor en na foto's
VOOR EN NA FOTO'S
Er worden altijd foto’s voor en na de behandeling gemaakt, dit om het resultaat van de ingreep goed te kunnen zien. Hier vindt u een aantal foto’s terug van voor én na de ingreep.